FANDOM

tithi

GÖRÜNÜM KAYNAK

PAY

tithi

Adlandırma

Japonca

テ ィ テ ィ

Japonca (Romaji)

Texitexi

Görünüm

Saç rengi

Üç pembe pigtails ile mor

Göz rengi

Açık mavi

Cinsiyet

Erkek

Meslek

Efsanevi Blader (Güneş Sistemi: Venüs)

Beyblade (lar)

Ölüm Quetzalcoatl 125RDF

Ses Aktörleri

Japonca

Satomi Arai

ingilizce

Amera Atiyeh

Anime / Manga

İlk Görünüm (anime)

Vahşi doğada aslan

Tithi (テ ィ テ ィ, Titi), Metal Saga'da, ilk olarak Beyblade: Metal Fury'de ortaya çıkan yinelenen bir karakterdir.

O, Venüs gezegeni temsil eden bir Efsanevi Blader, özellikle bir Güneş Sistemi Blader. Onun Beyblade i Death Quetzalcoatl görünum

Anime

Animeda, Tithi bir Mezoamerican tanrıya dayanan onun Beyblade Ölüm Quetzalcoatl ile ilgili bir Mezoamerikan bir görünüme sahiptir. Tithi'nin üç pembe pigtail ile mor saçları vardır. Çok kısa görünüyor ve yeşil bir çizgiyle bej renkli bir panço ve dipte beyaz daireler ve püsküllü giyer. Onun panosunda, bileziğini sıkmak veya kendi lehine gevşetmek için ayarlanabilir dizeleri kullanabilir. Tithi ayrıca bir çift bej bot giyer ve headdress ile bir Mezoamerikan maskesi takmaya eğilimlidir. Tithi'nin koyu kahverengi bir derisi vardır ve orijinal olarak Death Quetzalcoatl'e ait olan atalarıyla aynı başlığa takılmış gibi görünmektedir. Baş parçası, 4D'deki Gingka'nın Pegasus tasarımına benzeyen küçük bir tasarıma sahip gibi görünüyor. Açık mavi gözleri var ve her birinin altında sarı yüz boyası taşıyor.

Manga

Tithi, Güneş Sistemi Mesane'nin geri kalanıyla karşılaştırıldığında atalarından çok farklı görünüyor. Kırmızı vurgularla uzun üçgen mor bir şapka ile sihirbaz gibi kıyafetleri giyilir gibi görünüyor. Üzerinde küçük nesneler bulunan sarı bir fanila sahip, uzun yeşil bir palto vardır. Bir çeşit devasa kahverengi kadrosuyla uzun kollu. Tithi'nin her iki yanağında da boya var.

Kişilik

Tithi çok utangaç bir insan olarak resmedilmiştir. Maskesi yüzünden bir "canavar" olduğu düşünülüyordu, ama gerçekten utangaç bir insan. Kyoya ve Yu onu kovalarken korkmuştu ve korkutucu maskesinden ötürü daha önce hiç arkadaş bulunmamış gibiydi, ama sonra Yu ve Kyoya ile arkadaş oldular. Aslında Yu gibi biriydi. Utangaçlığına rağmen, Tithi, Efsanevi bir Blader olan çok güçlü bir Blader ve mücadele ediyor. Yu gibi Yu, çok çocuksu, yukarı ve aşağı zıplayarak ve kollarıyla (Yu ile olan savaşında) dalgalanıyor olabilir. Ama genel olarak, ürkek, neşeli ve çok güçlü bir Beyblader. O, Yu gibi, Kyoya "Yo-Yo" demeyi de sever.

biyografi

Tithi'nin Beyblade'i, Ölüm Quetzalcoatl, atalarından ona devredildi. Geçmişte, Tithi diğer arkadaşlarıyla savaşmaya çalıştı ama Titi'nin maskesinden dolayı korkmuşlardı. Ayrıca Titi, korktuğu Blader'lardan yemek yedi.

Beyblade: Metal Fury

Kyoya ve Yu, imha etmeyi üstlendikleri canavarı ararken, Tithi'nin kesiştiği bir savaşa sahip olmaya karar verirler. Onlar onun canavar olduğunu düşünüyor ve Tithi'nin onları kaybetmeye çalıştığı bir labirentte onu köşeye sıkıştırmayı başarabiliyorlar. O zaman canavarın büyük bir yanlış anlaşılma olduğu ortaya çıktı, çünkü Tithi bir maske taktı ve dağlarda yaşadı çünkü utangaçtı ve köye beybattle gittiğinde, yerliler bir canavar olduğunu düşündüler çünkü o her zaman köylülerin yemekleri. Tithi daha sonra yemek için yiyecek aldığını ve yaşadığı dağa geri gittiğini doğrular. Yu daha sonra Tithi'yi kabul ettiği bir savaşa zorlar.

Savaş başlıyor ve Yu pek çok durumda üst seviyeye sahip görünüyor, ancak Tithi Yu'nun en güçlü özel hareketlerini kolayca yeniliyor. Kyoya daha sonra Tithi'nin Venüs'ün efsanevi bir suçu olup olmadığını merak eder, çünkü Kyoya'ya ve diğerlerine Dynamis tarafından anlatılan Death Queatzalcoatl'a sahiptir. Bu sırada Yu, özel hamlesi olan Final Inferno Blast'u çağırıyor çünkü kazanacak başka bir yol görmüyor fakat Tithi, Yu yu yenen Ishtar Impact adlı özel hareketini kullanıyor.

Kyoya'nın şüpheleri daha sonra teyit edilir ve Tithi'ye bir savaşma meydan okur, ancak Tithi istemediğini söyler ama Kyoya hala onu yapmaya zorlar. Tithi isteksiz ve tüm saldırılarını sürdürmeye devam ediyor, böylece Kyoya özel harekâtı olan Kral Aslan Ezici Dişi ile sona erdirmeye karar verir, ancak Yu Kyoya'ya müdahale eder ve onu geri savaşmayan bir rakiple savaşmanın hiçbir anlamı olmadığını ikna eder. Yu daha sonra Gingka'yı ve diğerlerini bir Efsanevi Blader bulduklarını bildirir.

Daha sonra Yu ve Kyoya ile Nemesis'in yeniden canlandırıldığı Maya kalıntılarına gider. Aguma ile savaşan Yuki'yu alır ve yerine Aguma ile yüzleşir. Aguma'nın tüm hamlelerine karşı koyabiliyor ve sonunda maçı alabiliyor. Daha sonra Proto Nemesis, Zeus Barrier ve Diablo Nemesis'in doğuşuna tanıklık eder.